Nevím, jestli je to jen můj pocit, ale někdy se mi zdá, že u některých materiálů nemají nastavenou úroveň odrazu. Pak vypadají všechny odrazové plochy jako zrcadla, což je samozřejmě nepřirozené a v některých scénách to vyloženě vadí. Ale i tak je to myslím krok správným směrem.
(Spíše než odrazy mi třeba u ukázky z Watch Dogs vadilo, že když šlápnete do kaluže, nic se nestane a její hladina je pořád jako klidná zrcadlo. A u RTX je to ještě více zdůrazněné než bez něho.)
Odpovědět3 0
....asi moc naročné na CPU, vypočítat zvlnění vodní hladiny :)))
Odpovědět0 0
Nj, měl to už minimálně Half Life 2. Spolu s docela realistickými odrazy právě na hladině. A dneska už to má i wowko, což je fakt výkřik nejnovějších technologií :)
Odpovědět2 0
ste si jistý že to co jste viděl v Half-Life 2 byl raytracing ?
Odpovědět1 1
SAmozřejmě, že tam žádný RT nebyl. Jenže očividně "nějak" dokázali vymyslet, že voda vypadala zcela realisticky. Odlesky, zrcadlení, brázda za skůtrem atd. A to prosím jde o hru vydanou 2004, běžící na hardwaru z roku 2004. Problém není nedostatek ray tracingu, problém je myšlení programátora! Jeden se prostě zamyslí jak to udělat, druhý řekne, že to nejde.
Odpovědět2 0